Критерії оцінювання

 Анотація ► Вступ ► Завдання ► Процес ► Критерії оцінювання ■ Посилання

 

Критерії

Обґрунтування критеріїв

Бали

Зміст

Розуміння завдання

- робота демонструє точне розуміння завдання, зібрана інформація проаналізована і оцінена;

- матеріали мають безпосереднє відношення до теми, а також такі, що не мають безпосереднього відношення до теми;

- матеріали не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана інформація не проаналізована і не оцінена;

 

1

 

0,5

 

 

0

Повнота розкриття теми

повне

- часткове

- не розкрита

 

 

 

1

0,5

0

Логіка викладу інформації

логічна

- порушена логіка

- не самостійна робота

1

0,5

0

Самостійна робота

Злагоджена робота групи

чітко спланована робота

- частково спланована

- не спланована

1

0,5

0

 Авторська оригінальність

- в роботі мають місце авторські знахідки

- стандартна робота, не містить оригінальності

- працювали не всі члени групи

1

0,5

0

 

 

 Рівень самостійності роботи

повний

- частковий

- не самостійна робота

1

0,5

0

Оформлення роботи

    Грамотність

- робота виконана грамотно з точки зору граматики, стилістики, орфографії

- робота виконана з незначними помилками

 

1

 

0,5

Стиль презентації

- дотримано стиль презентації

- не дотримано стилю

1

0,5

Анімаційні ефекти презентації

- раціонально використані комп'ютерні анімаційні ефекти

- не раціонально використані можливості комп'ютерної анімації

1

 

0,5

Захист роботи

Якість доповідей

 

-аргументованість основних понять, повнота, логічність

-неповне представлення результатів роботи

 

1

 

0,5

Відповіді на запитання

- повні, змістовні

- не на всі запитання можуть дати або дані повні відповіді

- не можуть відповісти

1

0,5

0

                                                          Глибина знань

- демонструють глибокі знання,

- обсяг і глибина знань не достатні

- повне неволодіння матеріалом

1

0,5

0

Коментарі

Популярні записи

Блог-квест з хімії для учнів третього курсу «Кислотні дощі»

«Зона відчуження. Сучасний стан. Завдання. Перспективи.»