Критерії оцінювання
Анотація ► Вступ ► Завдання ► Процес ► Критерії оцінювання ■ Посилання
| Критерії | Обґрунтування критеріїв | Бали |
Зміст | Розуміння завдання | - робота демонструє точне розуміння завдання, зібрана інформація проаналізована і оцінена; - матеріали мають безпосереднє відношення до теми, а також такі, що не мають безпосереднього відношення до теми; - матеріали не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана інформація не проаналізована і не оцінена;
| 1
0,5
0 |
Повнота розкриття теми | - повне - часткове - не розкрита
| 1 0,5 0 | |
Логіка викладу інформації | - логічна - порушена логіка - не самостійна робота | 1 0,5 0 | |
Самостійна робота | Злагоджена робота групи | - чітко спланована робота - частково спланована - не спланована | 1 0,5 0 |
Авторська оригінальність | - в роботі мають місце авторські знахідки - стандартна робота, не містить оригінальності - працювали не всі члени групи | 1 0,5 0
| |
Рівень самостійності роботи | - повний - частковий - не самостійна робота | 1 0,5 0 | |
Оформлення роботи | Грамотність | - робота виконана грамотно з точки зору граматики, стилістики, орфографії - робота виконана з незначними помилками
| 1
0,5 |
Стиль презентації | - дотримано стиль презентації - не дотримано стилю | 1 0,5 | |
Анімаційні ефекти презентації | - раціонально використані комп'ютерні анімаційні ефекти - не раціонально використані можливості комп'ютерної анімації | 1
0,5 | |
Захист роботи | Якість доповідей
| -аргументованість основних понять, повнота, логічність -неповне представлення результатів роботи
| 1
0,5 |
Відповіді на запитання | - повні, змістовні - не на всі запитання можуть дати або дані повні відповіді - не можуть відповісти | 1 0,5 0 | |
Глибина знань | - демонструють глибокі знання, - обсяг і глибина знань не достатні - повне неволодіння матеріалом | 1 0,5 0 |
Коментарі
Дописати коментар